Home / Lifestyle / 5 lucruri pe care nu le ştiai despre Mihai Ciobanu (ULMA Packaging)

5 lucruri pe care nu le ştiai despre Mihai Ciobanu (ULMA Packaging)

De 12 ani, Mihai Ciobanu conduce cu succes afacerile în România ale Grupului spaniol ULMA, pe zona de packaging. Anterior a dezvoltat, timp de 15 ani, o altă nişă a industriei alimentare şi retailului, sectorul de cântărire şi etichetare. Este un profesionist în business şi un tip jovial, când îşi permite un moment de relaxare. Pentru că da, chiar şi atunci când încerci să-l scoţi din povestea Ulma cu întrebări din zona lifestyle, face ce face şi se întoarce tot la business.

Şi totuşi, am reuşit să aflăm de la el câteva lucruri mai puţin cunoscute:

1.Ce vă inspiră cel mai mult?

Bună întrebare (zâmbeşte). Mie îmi plac provocările, indiferent dacă sunt în viaţa personală sau în companie. Dacă nu ai provocări, nu exişti, tot timpul trebuie să fii în priză.

2. Ce simţiţi că vă încarcă cu energie cel mai mult, pentru a face faţă în această industrie competitivă?

Familia. Pentru mine, este cea mai importantă.

3. Cum obişnuiţi să vă începeţi dimineaţa?

Să ajung cât mai repede la birou (zâmbeşte din nou). Dar ne-am mutat sediul de curând şi am scăpat de traficul din Bucureşti. Mă bucur că nu mai petrecem atât de mult timp în maşină, pentru că biroul este foarte bine poziţionat faţă de cum stăm fiecare. Apoi beau cafeaua la birou, stau de vorbă cu colegii, vedem ce mai e de făcut rapid, dacă e ceva important în ziua respectivă, poate facem o mică şedinţă despre urgenţele din perioada imediat următoare… Lucrez într-un business în care dacă nu eşti zilnic prezent, ceas de ceas, îl pierzi. Trebuie să fii tot timpul informat.

4. Ce vă place cel mai mult în România?

Îmi plac oamenii. Nu politicienii (nu mai zâmbeşte când o spune – n.r.), oamenii, pentru că sunt deschişi. Tinerii care vor să înveţe ceva, să dezvolte, să facă lucruri bune.  

5. Există vreun personaj din industria de ambalaje, nu neapărat din România, pe care-l apreciaţi foarte mult?

Da, este Iñaki Zubia, directorul comercial al grupului. E un tip conectat complet la business, ştie exact tot ce se întâmplă. Este peste tot, oricând, eu nu ştiu câte ore doarme pe noapte. Este foarte dinamic şi un foarte fin observator, ştie să analizeze oamenii dintr-o singură privire sau dintr-o simplă discuţie. Şi ulterior se dovedeşte că a avut dreptate – de aceea îl apreciez foarte mult. Şi e foarte apropiat de oamenii din grup, iar colectivul e mare, sunt 21 de filiale în departamentul comercial la nivel global, adică aproape 500 de angajaţi. Iñaki Zubia îi ştie aproape pe toţi, ceea ce e mare lucru. Reuşeşte să treacă minim o dată pe an în toate ţările. Alţii nu se mişcă de la birou, dau doar telefoane şi ordine. Avem şi noi raportări şi câteodată şedinţe cu scântei, ca peste tot, dar toate sunt constructive, şi asta contează, pentru că asta ne-a ajutat să creştem. Avem independenţă, dar avem şi suportul lor maxim (celor din grupul spaniol – n.r.).

Citeşte şi

Ionuţ Şişu, AdLine Solutions: În golf îţi aminteşti cu plăcere reuşitele, dar şi loviturile ratate

Ionuţ Şişu, managing partner AdLine Solutions, este unul dintre cei mai cunoscuţi oameni din industria …