Home / Design / Agentii / Coca-Cola şi Costa Coffee lansează o nouă băutură ready-to-drink

Coca-Cola şi Costa Coffee lansează o nouă băutură ready-to-drink

La şase luni după ce a semnat achiziţia Costa Coffee, al doilea cel mai mare lanţ de cafenele din lume (după Starbucks), producătorul Coca-Cola anunţă lansarea unei noi băuturi ready-to-drink (RTD).

Costa Coffee RTD 250 ml este noua cafea conservată şi refrigerată care va fi lansată pe piaţă în trei variante: clasic latte, caramel latte si americano (cafea neagră). Noua gamă de bauturi ready-to-drink a fost lansată, luna aceasta, în Marea Britanie, şi va fi urmată îndeaproape de lansări în Polonia şi China.

Echipele de la Coca-Cola și Costa Coffee au lucrat contratimp astfel încât viziunea noastră în ce priveşte noua cafea Costa Coffee ready-to-drink să poată deveni o realitate”, a declarat Jennifer Mann, vicepreședinte și președinte al Global Ventures pentru Coca -Cola.

La rândul său, Dominic Paul, director executiv al Costa Coffee, a spus: „Prin această colaborare am reușit să lucrăm împreună pentru a oferi consumatorilor, pentru prima dată într-o conservă, gustul minunat al cafelei Costa Coffee”.

Lansarea pe piaţă a noii băuturi dovedeşte intenţiile Coca-Cola de a-şi extinde şi dezvolta noul brand de cafea la nivel mondial, ca parte a strategiei sale de a acoperi “în totalitate zona băuturilor”. Scopul declarat al reprezentanţilor companiei este de a accelera unele dintre afacerile noastre, cum ar fi Innocent şi Costa Coffee, care au potenţial de creştere peste graniţele tradiţionale.

Procesul de achiziţie a Costa Coffee de către producătorul de băuturi răcoritoare Coca-Cola a fost finalizat în ianuarie 2019, valoarea tranzacţiei ajungând la 3,9 miliarde de lire sterline.

 

Sursa foto: https://www.thegrocer.co.uk/

Citeşte şi

STUDIU UE: Multe alimente comercializate în UE, inclusiv în România, au etichete înşelătoare

Multe produsele alimentare comercializate în UE încearcă să inducă în eroare cumpărătorul, după cum relevă …