Home / Food / Inedit: Cadbury elimină textul de pe ambalaje pentru a atrage atenţia asupra singurătăţii

Inedit: Cadbury elimină textul de pe ambalaje pentru a atrage atenţia asupra singurătăţii

Gigantul din industria dulciurilor Cadbury a ales o formă inedită de a atrage atenţia asupra uneia dintre cele mai mari probleme cu care se confruntă Marea Britanie: singurătatea în rândul persoanelor vârstnice.

Astfel, compania a lansat o ediţie limitată de produse pe al căror ambalaj nu apare niciun fel de text.

30% din fondurile încasate de Cadbury prin intermediul acestei promoţii vor fi donate organizaţiei de caritate Age UK.

Potrivit datelor furnizate de acest ONG, circa 225.000 de persoane din UK petrec chiar şi o săptămână întreagă fără a schimba o vorbă cu cineva.

“Suntem foarte mândri să anunţăm acest parteneriat şi sprijinul pe care îl vom acorda Age UK – o organizaţie care luptă cu această problemă a singurătăţii. Donăm cuvintele de pe ambalajele ciocolatelor Cadbury Diary Milk şi încurajăm oamenii din Marea Britanie să îşi doneze la rândul lor cuvintele prin gesturi mici ce pot contribui cu adevărat la schimbarea situaţiei în care se regăsesc vârstnicii”, a spus Laura Gray, brand manager al Cadbury Mondelez.

Citeşte şi

Reţeaua de supermaketuri “Unirea”, deţinută de statul român, va fi inaugurată în octombrie

În luna octombrie vor fi inaugurate în mai multe oraşe din ţară primele şase magazine …