Home / Food / Kaufland a lansat serviciul de livrări rapide

Kaufland a lansat serviciul de livrări rapide

Începând din luna august 2019, Kaufland România oferă clienţilor serviciul de livrări rapide la distanţă, prin intermediul companiei de transport Glovo. Astfel, cei care doresc să cumpere produse alimentare sau nealimentare din reţeaua supermarketului le pot comanda prin intermediul aplicaţiei Glovo.

Parteneriatul cu compania de transport face parte din planul mai amplu al Kaufland de a oferi servicii sustenabile, cu un impact redus asupra mediului. Astfel, curierii Glovo folosesc în special mijloace de transport puţin poluante, cum ar fi bicicletele şi scuterele.  

 Proiectul cu Glovo, care este de tip pilot, în această fază, este ideal prin rapiditatea livrărilor – care în mare parte au loc prin mijloace de transport sustenabile, ceea ce se subscrie viziunii noastre privind grija față de mediu”, a spus Valer Hancaș, Director Comunicare & Public Affairs Kaufland România.

Serviciul de livrare rapidă este disponibil în primă fază în București, dar ar putea fi extins şi în alte oraşe, până la finalul anului.

Clienţii vor putea comanda circa 1.300 de articole din categoriile: legume și fructe, carne, mezeluri și produse congelate; lactate, brânzeturi și ouă; cafea, pâine și produse pentru mic-dejun; alimente de bază; dulciuri și snacksuri; băuturi; cosmetice, produse pentru igiena personală și produse pentru copii; produse non-alimentare și produse de curățenie; hrană pentru animale.

Citeşte şi

Reţeaua de supermaketuri “Unirea”, deţinută de statul român, va fi inaugurată în octombrie

În luna octombrie vor fi inaugurate în mai multe oraşe din ţară primele şase magazine …