Home / Food / Mega Image lansează o nouă marcă proprie: „Bun de Tot”

Mega Image lansează o nouă marcă proprie: „Bun de Tot”

Mega Image a lansat marca proprie „Bun de Tot”, care include produse din carne de pui provenită de la producători locali, a anunţat astăzi compania. Produsele pot fi achiziționate din magazinele Mega Image și Shop&Go din toată țara, la zonele refrigerate dedicate.

Gama „Bun de tot” include 13 sortimente de carne provenită de la pui crescuți la sol și hrăniți exclusiv cu furaje naturale în ferme românești.

„Produsele din gama „Bun de Tot asigură un nivel ridicat de control și calitate prin procesul de creștere a păsărilor din surse sigure, în ferme locale și ne permit să păstrăm un preț accesibil pentru o categorie de carne de bază în alimentația de zi cu zi. Continuăm astfel să investim în producătorii locali și să oferim clienților produse sigure pentru o alimentație sănătoasă,afirmă Mircea Moga, CEO Mega Image.

Segmentul de produse ambalate din carne proaspătă de pui reprezintă categoria cu cea mai mare pondere în vânzările nete ale Mega Image. Totodată, profitul per unitate de vânzare generat de aceste sortimente este mai mare decât acela obţinut din vânzarea produselor din carne de porc, a mai comunicat compania.

Mega Image este unul dintre cele mai mari lanțuri de supermarketuri din România cu o reţea ce cuprinde în prezent 706 de magazine în Bucureşti, Cluj-Napoca, Constanţa, Ploieşti, Braşov, Târgovişte, Timișoara, Bacău, Iași şi alte oraşe din ţară, sub mărcile Mega Image, Shop&Go, Gusturi Românești. Retailerul alimentar face parte din Ahold Delhaize Group, companie internaţională ce operează în prezent pe trei continente.

Citeşte şi

Reţeaua de supermaketuri “Unirea”, deţinută de statul român, va fi inaugurată în octombrie

În luna octombrie vor fi inaugurate în mai multe oraşe din ţară primele şase magazine …