Home / Design / Agentii / Oreo a lansat pachetele de biscuiţi dedicate serialului Game of Thrones

Oreo a lansat pachetele de biscuiţi dedicate serialului Game of Thrones

Angajaţii diviziilor de marketing din companii ştiu că una din politicile de creştere a vânzărilor presupune să asociezi imaginea produselor cu elemente sau figuri emblematice. Este şi ideea de la care a pornit Mondelēz International, producătorul biscuiţilor Oreo, atunci când a creat o serie limitată pentru aceste dulciuri, dedicată serialului Game of Thrones. 

La începutul lunii aprilie, când a început difuzarea ultimei serii a celebrului serial, Mondelēz International a demarat distribuţia noilor pachete Oreo, dedicate Game of Thrones. Deşi nu a dezvăluit câte pachete au fost produse în cadrul “ediţiei limitate”, compania producătoare a asigurat publicul că noii biscuiţi vor ajunge la mulţi fani Oreo. 

Noile ambalaje Oreo au culoarea neagră şi afişează imaginea unui singur biscuit Oreo, suprapusă peste aceea a Tronului de Fier. Deasupra imaginii este inscripţionat logo-ul biscuiţilor, redat cu acelaşi font ca logo-ul titlului Game of Thrones. Totodată, pe fundalul negru sunt inscripţionate numele a trei dintre casele ce îşi dispută în serial Tronul de Fier.

Atunci când am pus în practică ideea, ne-am dorit ca spiritul ambelor branduri să fie reflectat în imaginea noilor ambalaje. Ne-am propus ca prin noul pachet să redăm atât caracterul jucăuş cu care acest desert şi-a obişnuit clienţii, dar şi ceva cu totul neaşteptat faţă de imaginea clasică a biscuiţilor”, a declarat unul din reprezentanţii companiei.

Firma de creaţie care s-a ocupat de această campanie a realizat de asemenea un clip dedicat noului ambalaj.

Sursa foto: packagingdigest.com

Citeşte şi

Coca-Cola şi Costa Coffee lansează o nouă băutură ready-to-drink

La şase luni după ce a semnat achiziţia Costa Coffee, al doilea cel mai mare …