Home / Design / Agentii / Rebranding pentru guma de mestecat şi drajeurile Peppersmith

Rebranding pentru guma de mestecat şi drajeurile Peppersmith

Agentia de design B&B a creat un nou ambalaj pentru marca Peppersmith, mult mai fresh şi sustenabil.

Peppersmith are un nou tip de ambalaj pentru produsele sale, fără urmă de plastic. Din dorinţa de a fi sustenabil, producătorul a renunţat chiar şi la folia de plastic transparent care învelea cutia cu drajeuri de mentă sau pachetele cu gumă de mestecat.

Fiecare tip de ambalaj prezintă o imagine a gustului (o frunză de mentă, lămâie sau căpşună), desenată pe un fundal îndrăzneţ, cu un design contemporan.

Scopul a fost să obţinem ambalaje reciclabile, fără urmă de plastic, care sunt rezistente la manipulare şi nu se deschid în geantă – numai că acest lucru este mai greu decât credeţi. Materialele reciclabile din carton de origine FSC (sistem de certificare forestieră – n.r.) sunt puţin mai scumpe, dar destul de uşor de obţinut. Adevărata provocare a fost să ne asigurăm că pachetele nu conţin niciun film de plastic. Am trecut prin diferite prototipuri de sigilii perforate diferit pe ambalajele mici, dar se pare că maşina pe care o folosim pentru ambalarea produselor noastre este destul de complicată, şi ne-a limitat opţiunile. Întregul proces a durat mai mult de un an.”, a declarat Mike Stevens, fondatorul companiei Peppersmith.

Întregul branding – de la concept la imagini, desene, culori – aparţine agenţiei B&B, cu care Peppersmith colaborează de mai multă vreme.

În acest rebranding, am definit funcționalitatea mărcii și am repoziționat-o către un stil de viață mai estetic, dar care îi permite să comunice în mod confidențial beneficiile produsului prin canalele adecvate. Este un brand fără compromisuri.„, a adăugat Shaun Bowen, partener B&B.

Citeşte şi

Românii consumă mai mult, dar sunt încă departe de media Uniunii Europene

Consumul individual efectiv (AIC) al gospodăriilor din România a crescut anul trecut, ajungând la 70% …