Home / Packaging / Unilever reduce cantitatea de plastic folosită pentru ambalajele de îngheţată

Unilever reduce cantitatea de plastic folosită pentru ambalajele de îngheţată

Ambalajele folosite de Unilever pentru sortimentul din piersică al îngheţatei Solero vor conţine cu 35% mai puţin plastic, a anunţat compania.

Noul ambalaj este o cutie de polietilenă prevăzută cu compartimente de dimensiuni reduse în care pot fi introduse bucăţile de îngheţată, aşa încât nu mai e nevoie ca acestea să fie învelite în folii individuale.

“Suntem în plin proces de regândire a ambalajelor din plastic. Suntem totodată încântaţi de noul concept de îngheţată fără ambalaj individual dezvoltat împreună cu Ocado, în Marea Britanie. Dacă acesta va avea succes, iar feedbackul din partea consumatorilor va fi pozitiv, atunci vorbim despre o inovaţie care va conduce la reducerea substanţială a cantităţii de plastic pe care o utilizăm pentru ambalaje”, a spus Noel Clarke, vicepreşedinte Unilever.

“Este un concept care va fi primit cu braţele deschise de consumatorii dornici să recicleze ambalajele pe care le aduc de la supermaket”, a spus la rândul său Helen Bird, director de strategie în cadrul WRAP.

Sursa foto: Unilever

Citeşte şi

Cum luptă Carrefour, Lidl şi Kaufland împotriva poluării cu plastic

Tot mai mulţi retaileri alimentari de la noi au luat în ultimele luni măsuri prietenoase …